وبلاگ طرفداران حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی
وبلاگ طرفداران حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی
صفحه نخست | آرشيو مطالب | پست الکترونيک | طراح قالب
منوي اصلي
صفحه نخست
آرشيو وبلاگ
پروفايل مدير وبلاگ
عناوين مطالب وبلاگ
پست الکترونيک
قالب وبلاگ
موضوعات
سخنرانی
زندگینامه
برنامه ها
ستاد های تبلیغاتی
گالری تصاویر
گزارش
آرشيو مطالب
اسفند 1390
پيوند هاي روزانه
وبلاگ حامیان حجه الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی
حامیان جوان دولت
بیرجند نیوز
آرشيو پيوندهاي روزانه
اصلی ترین انگیزه ی حضور

اصلی ترین انگیزه ی حضور من مبارزه با مفاسد سیاسی واقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در جمع ورزشکاران بیرجندی گفت: انگیزه ی شخصی برای ورود به عرصه انتخابات نداشتم، چرا که سیاست در متن زندگی بنده بوده است و از کودکی با آن عجین هستم و در دو دوره نمایندگی ابوی خود، پیگیری های مربوط به بیرجند را بنده انجام می دادم و با مشکلات و دردسرهای این مطاع آشنا هستم. امام جمعه موقت بیرجند اصلی ترین انگیزه ی حضور خود در انتخابات را مبارزه با مفاسد سیاسی و اقتصادی دانست و گفت: جلوگیری از بی تقوایی سیاسی دیگر هدف بنده است. ایشان تأکید کردند: وقتی بنا بر تشخیص تکلیف، نامزد انتخابات مجلس شدم، همین اسم نویسی را نیز برای خود پیروزی می دانم و نتیجه در ادای وظیفه بنا بر توصیه امام رحمه ا… مهم نیست. بنده با حضورم در عرصه ی انتخابات، آبروی خود را در معرض تخریب گذاشتم چرا که صحنه ی انقلاب، قربانی می خواهد و بنده بر اساس وظیفه ی الهی با شوق فراوان در صحنه حضور پیدا کردم و با تهمت ها خم به ابروی من نخواهد آمد.

امام جمعه ی موقت بیرجند در بیان علت حضورش گفت: بنده به بقیه ی کندیداها گفتم: در عرصه بمانید، من هم در عرصه می مانم، چون باید مشارکت حداکثری در انتخابات جلوه گری کند چرا که از نظر من شکستی در صحنه ی انتخابات وجود ندارد، چه رأی بیاورم وچه رأی نیاورم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در ادامه جلسه ورزش را سر منشأ شادابی جامعه دانست و در بیان اهمیت ورزش گفت: مقام معظم رهبری در توصیه هایشان به جوانان به سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش اشاره می کنند. جوانی که اهل ورزش باشد، به سمت مفاسد نخواهد رفت و اگر به قهرمانی برسد دارای یک شخصیت اجتماعی خواهد شد وبا اخلاق خوب می تواند نمونه ای برای دیگران باشد. به همین دلیل ورزش قهرمانی باید در کنار ورزش عمومی و با هم رشد کنند. استان ما ظرفیت زیادی در ورزش دارد، باید ضمن توجه به توسعه و افزایش مکان های ورزشی، مربیان و اساتید ورزشی کارآمد را شناسایی و در فراگیری روش های نوین تیم داری و آموزش آنها را یاری و تشویق کنیم و سپس با توجه به استعداد فوق العاده جوانان این مرز و بوم در زمینه ورزش، این استعدادها را به شکوفایی تبدیل کنیم.

در ادامه جلسه ورزشکاران به بیان مشکلات فراروی خود پرداختند و حجت الاسلام والمسلمین عبادی در خصوص پیگیری این مشکلات در صورت انتخاب از سوی مردم گفت: کسی که خود مواجه با مشکل است بهتر می تواند نسبت به پیگیری آن اقدام نماید و لذا با توجه به مشغله نمایندگان به جهت این که بدقولی نشود از محضر شما استدعا دارم چنانچه مردم بنده را لایق وکالت خود دانستند و بعنوان نماینده شما در مجلس بودم شخصا یا در خصوص مشکلات گروهی نماینده ای از شما حتما به سراغ نماینده بیاید تا با پیگیری مشترک و بهره گیری از نظرات مشاوران موضوع به بهترین نحو ممکن نسبت به حل مشکلات یا تقلیل مشکلات اقدام نماییم. ایشان تأکید نمودند: بنده در همه ی زمینه ها تشنه ی پیگیری کارهای مردم هستم و قطعا در صورت حمایت و پیگیری شما عزیزان با توجه به این که در حوزه ورزش نیاز به مشاورانی آگاه به مسائل روز ورزش شهرستان دارم با کمک شما در جهت توسعه ورزش استان از هیچ کوششی دریغ نخواهم ورزید.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر رابطه ی وی با جریان های سیاسی گفت: من وابسته به هیچ جناحی نیستم.برای من معیارها و ملاک ها مهم تر است،هرکس بر اساس معیارها عمل کند،ما نمره ی مناسب به او می دهیم.

در ادامه ی جلسه ورزشکاران دغدغه های خود را در حوزه های رشته های مختلف بیان کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








+نوشته شده در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,ساعت17:28 توسط هدایتی نسب

درباره ي ما

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.
نويسندگان
هدایتی نسب
پيوند هاي وبلاگ
حامیان جوان دولت
جبهه متحد اصول گرایان
جبهه پایداری انقلاب اسلامی
بیرجند نیوز
سایت سید محمد باقر عبادی

شناخت رهبري
قالب وبلاگ
امکانات
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 3762
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1





Powered by هدایتی نسب
Designed by هدایتی نسب
خروجي وبلاگ